Marketing i reklama

Jak wzmocnić rozpoznawalność marki?

Jak wzmocnić rozpoznawalność marki?

Budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów i potencjalnych odbiorców polega na długofalowych działaniach mających na celu ugruntowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jego wzmocnienie. Jest to możliwe do osiągnięcia na wiele sposobów. Warto jednak wybierać te najbardziej skuteczne. Doskonałym sposobem na wzmocnienie rozpoznawalności marki jest zastosowanie standów reklamowych. Wyjaśniamy, czym są i jakie są ich zadania. Czym są standy reklamowe? Standy reklamowe to jeden z materiałów reklamowych i promocyjnych, które możemy spotkać w każdym sklepie. Są one również nazywane ekspozytorami sklepowymi, displayami czy stojakami. Głównym zadaniem standów reklamowych jest ekspozycja oraz atrakcyjne prezentowanie, promocja towarów i marek danej firmy. Ogromną zaletą standów…
Czytaj więcej
Najważniejsze informacje na temat pozycjonowania lokalnego

Najważniejsze informacje na temat pozycjonowania lokalnego

Nawet najlepiej skonstruowana oferta nie zachwyci odbiorców, jeśli nie będą oni świadomi jej istnienia. Żeby więc wypromować produkty i usługi przedsiębiorcy podejmują różne wysiłki, niestety niejednokrotnie zaniedbując reklamowanie się w okolicy. Tymczasem w przypadku wielu biznesów sprzyja ono budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Wśród strategii wpływających korzystnie na promocję biznesu w okolicy wymienić warto przede wszystkim pozycjonowanie lokalne. Czym ono jest i jakie działania obejmuje? Pozycjonowanie lokalne – co to? Do kogo jest kierowane? Pozycjonowanie lokalne to proces ustawicznego dostosowywania strony www, który ma na celu wywindować ją na jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla określonych słów…
Czytaj więcej
Słaba identyfikacja wizualna marki – nie stać Cię na nią!

Słaba identyfikacja wizualna marki – nie stać Cię na nią!

Odpowiednia identyfikacja wizualna zwiększa rozpoznawalność marki i sprawia, że zapada ona w pamięć klientom i kontrahentom oraz budzi zaufanie, a stąd już jeden krok do zakupu czy też przyjęcia oferty. Tymczasem wciąż istnieją przedsiębiorcy, którzy bagatelizują jej znaczenie. Jak słaba identyfikacja wizualna marki wpływa na biznes i dlaczego jest tak kosztowna? Identyfikacja wizualna marki – co to? Dlaczego jest tak ważna? Identyfikację wizualną uznaje się za podstawowe narzędzie kreowania wizerunku i tożsamości marki. To graficzne odzwierciedlenie jej wizji i wartości, na które składa się m.in. logo, kolorystyka, krój pisma, opakowania produktów, materiały promocyjne, a nawet ubiór pracowników. Elementy te nie…
Czytaj więcej
Audyt marki – kiedy i po co? 5 najważniejszych korzyści

Audyt marki – kiedy i po co? 5 najważniejszych korzyści

Nawet najlepiej funkcjonująca marka wymaga rewizji. Wprowadzanie zmian nie powinno jednak odbywać się według bliżej nieokreślonego widzimisię. Żeby określić potrzeby biznesu i optymalne działania, warto przeprowadzić audyt marki. Na czym on polega i jakie korzyści daje? Kiedy w szczególności należy go wykonać? Audyt marki – co to? 5 najważniejszych korzyści Audyt marki to nic innego jak jej kompleksowa analiza. Jest jak zdjęcie rentgenowskie – pozwala z zewnątrz spojrzeć na problemy i potencjał rozwojowy danego biznesu. Dostarcza przy tym wielu użytecznych informacji na temat dotychczasowego funkcjonowania podmiotu i wskazuje obszary wymagające interwencji. W jej ramach ocenia się nie tylko założenia strategiczne…
Czytaj więcej