Marketing i reklama

Budowanie silnej marki – Kluczowe elementy spójnego brandingu

Budowanie silnej marki – Kluczowe elementy spójnego brandingu

Silna marka to więcej niż tylko logo czy slogan. Jest to zbiór percepcji w umysłach konsumentów, które definiują ich oczekiwania i doświadczenia związane z danym produktem lub usługą. Silna marka buduje lojalność klienta, umożliwia premiumizację cen i stanowi barierę dla konkurentów próbujących zdobyć udział w rynku. Z badań wynika, że marki o silnie zbudowanej pozycji mogą generować o 23% wyższe przychody w porównaniu do mniej rozpoznawalnych marek. Kluczowym elementem silnej marki jest jej spójność – od wizji i misji firmy, przez jej identyfikację wizualną, po komunikację i interakcje z klientami. W dobie globalizacji i cyfryzacji, gdy klienci mają dostęp do…
Czytaj więcej
Hosting i pozycjonowanie stron – co to ma ze sobą wspólnego?

Hosting i pozycjonowanie stron – co to ma ze sobą wspólnego?

Gdy usłyszysz hasło „pozycjonowanie stron internetowych” na myśl zapewne przychodzą Ci podstawowe działania SEO. Nadal mała część osób zdaje sobie jednak sprawę, że złego wyboru można dokonać już na etapie ustalenia hosta swojej witryny – w jaki sposób to działa? Co tak właściwie łączy hosting i pozycjonowanie stron internetowych? W dzisiejszym poradniku zajmiemy się tą właśnie kwestią – zapraszamy do lektury! Co wpływa na pozycjonowanie stron internetowych? - hosting Jeśli rozpatrujemy kwestię pozycjonowania stron internetowych pod kątem wyboru hosta, możemy wymienić przynajmniej dwa najważniejsze parametry: prędkość działania i zabezpieczenia. Już od wielu lat wiadomo, że szybkość ładowania się strony ma…
Czytaj więcej
Koszt strony internetowej. Ile zapłacisz za witrynę www?

Koszt strony internetowej. Ile zapłacisz za witrynę www?

Planujesz założyć swoją własną stronę internetową? Prowadzisz firmę i chcesz zaistnieć w sieci? Dobrze trafiłeś – w dzisiejszym artykule bliżej przyjrzymy się kwestii witryn www. Chcesz wiedzieć, ile wynosi koszt utworzenia takiej strony? Zapraszamy Cię do lektury! Ile wynosi koszt utworzenia strony internetowej? Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jeśli jednak już wcześniej próbowałeś znaleźć informacje na własną rękę – zapewne wiesz, jak duże są rozbieżności w cennikach. Zwykle wykonawcy stron należą do jednej z dwóch grup: agencji marketingowych lub freelancerów. Agencje zwykle odznaczają się droższymi cenami, jednak skorzystanie z ich usług jest bardziej pewne. Rynek freelancerów nie jest…
Czytaj więcej
Jak wzmocnić rozpoznawalność marki?

Jak wzmocnić rozpoznawalność marki?

Budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów i potencjalnych odbiorców polega na długofalowych działaniach mających na celu ugruntowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jego wzmocnienie. Jest to możliwe do osiągnięcia na wiele sposobów. Warto jednak wybierać te najbardziej skuteczne. Doskonałym sposobem na wzmocnienie rozpoznawalności marki jest zastosowanie standów reklamowych. Wyjaśniamy, czym są i jakie są ich zadania. Czym są standy reklamowe? Standy reklamowe to jeden z materiałów reklamowych i promocyjnych, które możemy spotkać w każdym sklepie. Są one również nazywane ekspozytorami sklepowymi, displayami czy stojakami. Głównym zadaniem standów reklamowych jest ekspozycja oraz atrakcyjne prezentowanie, promocja towarów i marek danej firmy. Ogromną zaletą standów…
Czytaj więcej
Najważniejsze informacje na temat pozycjonowania lokalnego

Najważniejsze informacje na temat pozycjonowania lokalnego

Nawet najlepiej skonstruowana oferta nie zachwyci odbiorców, jeśli nie będą oni świadomi jej istnienia. Żeby więc wypromować produkty i usługi przedsiębiorcy podejmują różne wysiłki, niestety niejednokrotnie zaniedbując reklamowanie się w okolicy. Tymczasem w przypadku wielu biznesów sprzyja ono budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Wśród strategii wpływających korzystnie na promocję biznesu w okolicy wymienić warto przede wszystkim pozycjonowanie lokalne. Czym ono jest i jakie działania obejmuje? Pozycjonowanie lokalne – co to? Do kogo jest kierowane? Pozycjonowanie lokalne to proces ustawicznego dostosowywania strony www, który ma na celu wywindować ją na jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla określonych słów…
Czytaj więcej
Słaba identyfikacja wizualna marki – nie stać Cię na nią!

Słaba identyfikacja wizualna marki – nie stać Cię na nią!

Odpowiednia identyfikacja wizualna zwiększa rozpoznawalność marki i sprawia, że zapada ona w pamięć klientom i kontrahentom oraz budzi zaufanie, a stąd już jeden krok do zakupu czy też przyjęcia oferty. Tymczasem wciąż istnieją przedsiębiorcy, którzy bagatelizują jej znaczenie. Jak słaba identyfikacja wizualna marki wpływa na biznes i dlaczego jest tak kosztowna? Identyfikacja wizualna marki – co to? Dlaczego jest tak ważna? Identyfikację wizualną uznaje się za podstawowe narzędzie kreowania wizerunku i tożsamości marki. To graficzne odzwierciedlenie jej wizji i wartości, na które składa się m.in. logo, kolorystyka, krój pisma, opakowania produktów, materiały promocyjne, a nawet ubiór pracowników. Elementy te nie…
Czytaj więcej
Audyt marki – kiedy i po co? 5 najważniejszych korzyści

Audyt marki – kiedy i po co? 5 najważniejszych korzyści

Nawet najlepiej funkcjonująca marka wymaga rewizji. Wprowadzanie zmian nie powinno jednak odbywać się według bliżej nieokreślonego widzimisię. Żeby określić potrzeby biznesu i optymalne działania, warto przeprowadzić audyt marki. Na czym on polega i jakie korzyści daje? Kiedy w szczególności należy go wykonać? Audyt marki – co to? 5 najważniejszych korzyści Audyt marki to nic innego jak jej kompleksowa analiza. Jest jak zdjęcie rentgenowskie – pozwala z zewnątrz spojrzeć na problemy i potencjał rozwojowy danego biznesu. Dostarcza przy tym wielu użytecznych informacji na temat dotychczasowego funkcjonowania podmiotu i wskazuje obszary wymagające interwencji. W jej ramach ocenia się nie tylko założenia strategiczne…
Czytaj więcej