Wyposażenie sklepów – co warto kupić, by stworzyć funkcjonalną przestrzeń zakupową? Jak wyposażyć stanowisko do sprzedaży live?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep stacjonarnie, czy może trudnisz się sprzedażą live za pośrednictwem Facebooka lub Instagrama, potrzebujesz odpowiedniego wyposażenia, aby stworzyć praktyczną przestrzeń zakupową i atrakcyjne stanowisko sprzedażowe. Sprawdź, po jakie elementy warto sięgnąć, aby przyciągnąć klientów? Gdzie je można dostać?

Jakie wyposażenie sklepu musi się znaleźć w funkcjonalnie urządzonej przestrzeni zakupowej?

 Zaaranżowanie przestrzeni zakupowej to jedno z największych wyzwań, przed jakimi staje sprzedawca. Powinna ona zapewniać łatwy dostęp do produktów i być funkcjonalnie urządzona, tak aby klient mógł się po niej intuicyjnie poruszać. Ważne jest również to, aby nie była nadmiernie zagracona. Chaos utrudnia bowiem podejmowanie decyzji i sprawia, że zakupy stają się męczące.

Wśród elementów wyposażenia sklepu, które pozwalają uporządkować i atrakcyjnie zaaranżować przestrzeń zakupową, a także wyeksponować produkty, można wyróżnić:

  • regały przyścienne,
  • gondole wolnostojące,
  • stojaki,
  • ekspozytory,
  • tacki,
  • manekiny,
  • boksy,
  • wózki,
  • lady.

Wszystkie niezbędne elementy wyposażenia sklepu znajdziesz w dobrej hurtowni. Decydując się na zakupy u rzetelnego partnera biznesowego, już podczas jednej wizyty będziesz w stanie wybrać regały, półki, ekspozytory i inne akcesoria, które pozwolą Ci funkcjonalnie urządzić przestrzeń zakupową, a także wyeksponować asortyment. Dzięki temu zakupy w Twoim sklepie będą dla klientów nie tylko łatwe i przyjemne, ale również staną się atrakcyjnym doświadczeniem, co zachęci ich do kolejnych wizyt.

Transmisje na żywo na Facebooku i Instagramie – w co wyposażyć stanowisko do sprzedaży live?

 Live commerce to bez dwóch zdań jeden z najgorętszych trendów w handlu przez internet, a zarazem doskonały sposób na dotarcie do klientów i zwiększenie zysków. Nic więc dziwnego, że cieszy się sporym zainteresowaniem wśród sprzedawców.

Żeby jednak prowadzić profesjonalne transmisje na żywo na Facebooku lub Instagramie, w trakcie których będziesz prezentować asortyment swojego sklepu, potrzebujesz nie tylko sprzętu do nagrywania, lecz również odpowiednio przygotowanego stanowiska do live streamingu. W przeciwnym razie Twoja oferta nie będzie prezentować się profesjonalnie i w efekcie zniechęcisz do niej klientów.

Oto wskazówki, dzięki którym stworzysz atrakcyjne i profesjonalne stanowisko do live streamingu.

  1. Zadbaj o dobre oświetlenie. Dzięki niemu zaprezentujesz produkty w całej okazałości, bez niekorzystnie wyglądających cieni i w rzeczywistej kolorystyce. Żeby zagwarantować dobre oświetlenie stanowiska do live streamingu, możesz wybrać tzw. softboxy lub pierścieniowe lampy LED. Jedne i drugie gwarantują odpowiedni efekt, przy czym te pierwsze zajmują sporo miejsca i najczęściej trzeba ich kupić 2-3, by wyeliminować niepożądane cienie.
  2. Postaw na funkcjonalne wyposażenie. Dobre oświetlenie to nie wszystko, aby stanowisko do live streamingu wyglądało profesjonalnie. Potrzebujesz również funkcjonalnego wyposażenia. Te zaś trzeba dostosować do specyfiki prowadzonej działalności.

 Jeżeli sprzedajesz odzież, potrzeby Ci będzie m.in. regał przyścienny z prętami na wieszaki na ubrania, a także manekiny. Jeśli natomiast chcesz w atrakcyjny sposób zaprezentować biżuterię, sięgnij po ekspozytory i tacki. Z kolei aby ułożyć w nienagannym porządku buty, wybierz stojak.

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz i jaki asortyment sprzedajesz, profesjonalna hurtownia oferująca wyposażenie sklepów zagwarantuje Ci dostęp do praktycznych i trwałych regałów, stojaków, ekspozytorów i innych elementów, dzięki którym atrakcyjnie zaprezentujesz produkty i stworzysz funkcjonalną przestrzeń zakupową dla swoich klientów. Wbrew pozorom nie musi to być kosztowne. Warunek jest jeden. Musisz wybrać odpowiedniego partnera handlowego, który oprócz bogatego asortymentu zaproponuje Ci niskie ceny.

By Karol